انواع پارچه و کاربرد

پارچه مجلسی فروشگاه عاقبتی

انتخاب پارچه

انتخاب پارچه مجلسی و یک پارچه خوب و مناسب، مهمترین مساله در دوخت به حساب می آید. شما می توانید با انتخاب یک پارچه خوب، ظاهری متفاوت از هر آن چه می خواهید بدوزید، ارائه دهید. پارچه مشهد از قدیم الایام جزء پارچه های مرغوب کشور به حساب می آید.

برای آشنایی بیشتر با انواع پارچه ارائه شده در این فروشگاه، شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می نماییم.

 

پارچه مجلسی

پارچه مجلسی یکی از انواع پارچه است که بسیار محبوب و مورد استفاده مخصوصا خانم هاست. پارچه های مجلسی انواع متفاوتی دارد که کاربرد آن ها نیز متفاوت است. در ذیل با انواع پارچه های مجلسی پارچه مشهد و کاربرد آن ها بیشتر آشنا خواهید شد، تا با خیال راحت بتوانید پارچه دلخواه خود را از فروشگاه عاقبتی خریداری نمایید.

البته در خرید هر نوع پارچه ای، توجه داشته باشید که، مدل هر پارچه ای با جنس آن متفاوت است. به عبارتی دیگر هنگام انتخاب پارچه باید توجه کنید، در حین انتخاب مدل، پارچه ای با جنس و کیفیت بالا را انتخاب نمایید. زیرا پارچه‌های مختلف ظاهر متفاوتی به شما می‌بخشند و هر پارچه ای برای مدل‌های خاصی از لباس‌ها مناسب است. مثلا پارچه های براق و پر زرق و برق، برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. مسلم است که پارچه های مات هم موارد استفاده مخصوص به خود را دارد. بنابراین در انتخاب نوع پارچه مجلسی، باید به موارد استفاده آن دقت بسیاری شود. آدرس ما را به خاطر بسپارید.

آدرس ما برای مراجعه حضوری:

مشهد، خراسان رضوی، مشهد، منطقه ۱۱، بین وکیل آباد ۱۵ و ۱۷، بزرگراه وکیل آباد

انواع پارچه های مجلسی

انواع پارچه مجلسی همانطور که در بالا عنوان شد، بسیار متفاوت است که در ذیل به برخی از آنها به صورت کاملا مختصر اشاره می شود:

پارچه تور یا دانتل

از این نوع پارچه مجلسی معمولا برای لباس های عروس استفاده می شود. البته ایجاد نوارهای توری در یقه و آستین هم از موارد استفاده پارچه تور است. پارچه های تور دارای زیبایی خاصی هستند ولی به علت داشتن ظرافت خاص در مکان و مراسم خاص هم مورد استفاده قرار می گیرند.

نمونه ای از پارچه توری

 

پارچه مجلسی اورگانزا

پارچه مجلسی اورگانزا ممکن است در نگاه اول با حریر اشتباه گرفته شود. اما در واقع به اندازه حریر براق نیست. همچنین در اغلب موارد از حریر سفت تر است. افزودن حجم، حجاب عروسی و گاهی هم دوختن دامن از موارد استفاده آن است. پارچه مجلسی اورگانزا طرفداران خاص و پروپا قرص خود را دارد.

پارچه مجلسی ساتن

ساتن هم به علت درخشش خاص خود جزء انواع پارچه مجلسی محبوب است. دوخت دامن های پرنسسی و حتی گاهی هم لباس عروس از مواردی است که در آن از پارچه مجلسی ساتن استفاده می شود. البته استفاده از این نوع پارچه هم مانند بسیاری دیگر از انواع پارچه مجلسی به علت درخشش خاصش همه جا رایج نیست. بهتر است به صورت حضوری در فروشگاه آقایی حضور یابید و یا از مدل ها و انواع مختلف پارچه در سایت ما دیدن فرمایید تا بتوانید پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پارچه حراجی

از جمله خدمات دیگری که فروشگاه عاقبتی مشهد ارائه می دهد، عرضه انواع پارچه حراجی می باشد.

شاید وقتی پای کلمه حراج به میان می آید، بسیاری از مشتریان، فکرشان به سمت جنس های بنجل و کم کیفیت برود. اما در فروشگاه عاقبتی قضیه فرق می کند. در فروشگاه عاقبتی برای رفاه حال مشتریان، انواع پارچه حراجی با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شود. البته که در فروشگاه عاقبتی به بهانه و نام حراج هرگز کیفیت پارچه مشهد فدای قیمت نخواهد شد.

شما می توانید چه به صورت حضوری و چه اینترنتی و حتی از طریق سفارش تلفنی انواع پارچه درخواستی خود را به صورت حراج و با قیمت پایین و کیفیت بالا تهیه کنید.

علاوه بر قیمت مناسب پارچه های مجلسی، انواع پارچه های پرده ای، مبلی، ملحفه و… به صورت حراج در فروشگاه عاقبتی به عنوان پارچه حراجی عرضه می شود. در ذیل یکی از انواع  پارچه حراجی فروشگاه عاقبتی برای نمونه و به  صورت مختصر معرفی می شود:

پارچه ژاکارد

برای آشنایی با پارچه ژاکارد باید عرض کنیم که مقاومت فوق العاده در مقابل چروک، ثبات و دوام بالا از جمله خصوصیات آن به حساب می آید. برای تهیه انواع پارچه های ژاکارد از قبیل ژاکارد پتینه، گلبه ای قهوه ای رگه نقره ای، گلبه ای قهوه ای نقره ای، ژاکارد آبی طلاکوبی، ژاکارد طرح شاخه ای آبی طلایی و… از جمله انواع پارچه ژاکارد است که در فروشگاه عاقبتی به صورت پارچه حراجی با قیمت تخفیف خورده و بسیار پایین و در عین حال کیفیت بالا یافت می شود.

در مورد ژاکارد بیشتر بدانید:

اصولا ژاکارد نوعی پارچه مانتویی است. برای همین خانم های ایرانی علاقه زیادی به آن نشان می دهند. ژاکارد همچنین طرح های متنوعی و بی نظیر و جذابی دارد. دوخت انواع مانتوهای مجلسی، کلاسیک و … از انواع متداول کاربرد پارچه ژاکارد به حساب می آید.البته نباید از پرده ها، روتختی ها و رومیزی های ژاکاردی غافل شد. اگر هنوز هم برای انتخاب نوع پارچه مردّد هستید، پیشنهاد ما مراجعه به فروشگاه آقایی و انتخاب از بین صدها طرح و نوع پارچه است.

علاوه بر انواع پارچه، انواع حوله متری،حوله تنپوش، حوله دستی،  حوله استخری حوله حمام،دستمال آشپزخانه نیز در فروشگاه عاقبتی موجود است.

انواع پارچه را از فروشگاه عاقبتی بخواهید

 

گفتنی است تمام اجناس ارائه شده به صورت پارچه حراجی با قیمتی بسیار پایین فروخته می شوند.

برای اطلاع از قیمت انواع پارچه مجلسی، پارچه حراجی، حوله و به طور کلی پارچه مشهد و  کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت فروشگاه سری بزنید و یا به صورتی حضوری به آدرس فروشگاه مراجعه کنید و از قیمت و کیفیت با خبر شوید. همچنین می توانید به صورت تلفنی از قیمت ها اطلاع یابید.

و در پایان: یادتان باشد پارچه مشهد را با فروشگاه عاقبتی می شناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *