انواع پارچه و کاربرد

پارچه مشهد فروشگاه عاقبتی

پارچه مشهد

انتخاب پارچه

گزاف نیست اگر بگوییم: در خیاطی، پارچه می تواند نتیجه دلخواه شما را تعیین کند و یا بر عکس، کل زحمت کار شما را از بین ببرد. به همین ترتیب خرید یک پارچه مناسب هم می تواند یک تجربه لذت بخش و نشاط آفرین به حساب آید و یا اینکه می تواند خاطره ای تلخ از خرید در ذهن تان به یادگار بگذارد. در هر صورت اگر به دنبال خرید پارچه مشهد از نوع پارچه مجلسی، پارچه حراجی یا هر نوع پارچه دیگر از پارچه های مرغوب هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

فروشگاه پارچه عاقبتی همان جایی است که می تواند به شما، برای یک انتخاب خوب کمک کند.

فروشگاه پارچه عاقبتی می تواند به شما برای یک انتخاب خوب کمک کند.

پارچه مشهد

در شهر مشهد انواع و اقسام پارچه ها را میتوانید پیدا کنید. اگر به دنبال خرید پارچه مشهد هستید، فروشگاه عاقبتی، مجموعه‌ای بزرگ از انواع و اقسام پارچه ها را برای شما گرد آوره تا برای انتخاب پارچه مجبور نباشید به چند فروشگاه سر بزنید. کافی است سری به این فروشگاه بزنید تا با انواع  مختلف پارچه مشهد روبرو شوید.

در ادامه انواع مختلف پارچه مشهد برای شما شرح داده شده است:

پارچه مجلسی

یکی از انواع پارچه مشهد، پارچه مجلسی است که بسیار محبوب و مورد استفاده مخصوصا خانم هاست. پارچه های مجلسی انواع متفاوتی دارد که کاربرد آن ها نیز متفاوت است. در ذیل با انواع پارچه های مجلسی پارچه مشهد و کاربرد آن ها بیشتر آشنا خواهید شد تا با خیال راحت بتوانید پارچه دلخواه خود را از فروشگاه عاقبتی خریداری نمایید.

در خرید هر نوع پارچه مشهد، یادتان باشد، مدل هر پارچه ای با جنس آن متفاوت است. به عبارتی دیگر هنگام انتخاب پارچه باید توجه کنید، در حین انتخاب مدل، پارچه ای با جنس و کیفیت مورد نظر را انتخاب نمایید. زیرا پارچه‌های مختلف ظاهر متفاوتی به شما میبخشند و هر پارچه ای برای مدل‌های خاصی از لباس ها مناسب است. پارچه های براق و پر زرق و برق، برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. مسلم است که پارچه های مات هم موارد استفاده مخصوص به خود را دارد. بنابراین در انتخاب نوع پارچه مجلسی، به موارد استفاده آن باید دقت بسیاری شود.

اگر انتخاب شما از پارچه مشهد، پارچه مجلسی است، باید به شما بگوییم، برای دوخت لباس مجلسی گاهی می توان از ترکیب مختلف پارچه ها استفاده کرد. اصولا در بسیاری از موارد ترکیب پارچه ها باعث زیبایی بیشتر لباس می گردد. البته برخی از ترکیب ها در دوخت بسیاری از لباس ها معمول و رایج است. برای مثال، معمولا برای ایجاد فرم، از نوع پارچه های سفت و برای روکش از پارچه های نرم تر استفاده می شود، تا ظاهر لطیف تری پیدا کند. اما ترکیب پارچه ها در بسیاری از موارد به سلیقه شما نیز بستگی زیادی دارد. نوع بدن نیز در تعیین نوع پارچه بسیار مهم است. در هر صورت شما می توانید با مطالعه اطلاعات ذیل و مراجعه حضوری یا اینترنتی به فروشگاه پارچه عاقبتی و حتی به صورت تلفنی پارچه دلخواه خود را انتخاب و سفارش دهید.

آدرس ما مشهد، خراسان رضوی، مشهد، منطقه ۱۱، بین وکیل آباد ۱۵ و ۱۷، بزرگراه وکیل آباد

آدرس سایت:

Parcheaghebati.com

تلفن: ۰۵۱۳۶۰۱۱۸۱۵

انواع پارچه های مجلسی

پارچه مشهد شامل انواع مختلف پارچه های مجلسی است که در ذیل به برخی از آنها به صورت کاملا مختصر اشاره می شود:

پارچه مجلسی گل برجسته

پارچه مجلسی گل برجسته همانطور که از اسمش پیداست، در نگاه اول دارای نقش های برجسته ای به نظر می رسد و همین عاملی مهمی در انتخاب آن است. گل های برجسته آن ظاهری فاخر به لباس مجلسی می دهد.

ساتن پشت کرپ

ساتن پشت کرپ یک پارچه مجلسی است که یک طرف آن صاف و نرم و طرف دیگر مات و خشن است. این پارچه برای مواقعی استفاده می شود که دوست داشته باشید یک طرف لباستان براق و طرف دیگر مات باشد. برای همین معمولا ساتن جزء پارچه هایی به شمار می رود که انتخاب رنگ و طرح آن، به نوع مراسمی که می خواهید در آن حضور یابید، بستگی زیادی دارد.

کرپ

یکی از انواع پارچه مشهد، پارچه کرپ است. حتما تا حدودی با کرپ آشنایی دارید. در قدیم از ابریشم تهیه و بیشتر در مراسم عزا استفاده می شد. اما امروزه با توجه به تغییر سلیقه ها کمتر خانمی را می توان یافت که حداقل یک دست لباس مجلسی با جنس کرپ نداشته باشد. کرپ طرح ها و انواع مختلفی دارد که می توانید بر اساس سلیقه یکی از آنها را در میان پارچه مشهد از فروشگاه عاقبتی انتخاب کنید.

پارچه مجلسی کرپ

پارچه مجلسی گیپور

گول اسم عجیب و خارجی آن را نخورید. اگر آن را ببینید با من هم عقیده خواهید شد. بسیار شبیه تور یا دانتل است. پارچه مجلسی که از ابریشم و پنبه تهیه می شود. موارد استفاده از آن در بسیاری موارد مانند موارد استفاده تور است.

پارچه حراجی

از جمله خدمات دیگری که فروشگاه عاقبتی مشهد ارائه می دهد، عرضه انواع پارچه حراجی می باشد.

در ذیل برخی از انواع پارچه حراجی فروشگاه عاقبتی به صورت مختصر معرفی می شوند:

پارچه فوتر

فوتر هم از جمله پارچه های مرغوب با قدرت چروک ناپذیری بالا به حساب می آید. همچنین فوتر ایستایی فوق العاده و کشسانی پایینی دارد. شما می توانید انواع پارچه فوتر با رنگ های مختلف کالباسی، قهوه ای، گلبه ای و… را از فروشگاه عاقبتی بخواهید.

توضیحات

پارچه فوتر

مناسب فصل پاییز و زمستان.

وقتی روی آن اتو بکشید برق نمی افتد.

پارچه ای لطیف و سبک اما گرمی بالا دارد که باعث گرم بودن آن میشود.

به عنوان کت ، پالتو ، گرمکن ، لباس ورزشی استفاده میشود.

میتوانید در ماشین با آب سرد و شوینده مناسب شست و شو دهید.

حرف آخر

فروشگاه عاقبتی آماده ارائه انواع پارچه

سعی کردیم هر آن چه در مورد پارچه مشهد لازم است بدانید، برایتان بگوییم. در انتخاب لباس عوامل و فاکتورهای زیادی دخالت دارند. اما شاید به جرات بتوان گفت سلیقه در این مورد نقش مهمی دارد. همان طور که دیدید، برخی از انواع پارچه ها شباهت بسیاری به هم دارند و در برخی موارد حتی تشخیص آن ها از یکدیگر، یک کار کاملا تخصصی است. در هر صورت می توانید با مطالعه موارد فوق پارچه مشهد مناسب و مورد نظر خود را از فروشگاه ما پیدا کنید.

آدرس ما مشهد، خراسان رضوی، مشهد، منطقه ۱۱، بین وکیل آباد ۱۵ و ۱۷، بزرگراه وکیل آباد

همچنین می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی ما یا تماس با شماره تلفن: ۰۵۱۳۶۰۱۱۸۱۵

اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *