انواع پارچه و کاربرد

پارچه لباس های فیلم باربی از چه جنسی هستند؟+تصاویر

پارچه لباس های فیلم باربی

هنگامی که به باربی فکر میکنیم، اولین چیزی که به ذهنمان میرسد یک عروسک دخترانه با قامت کشیده و تناسب اندامی زیبا که در استایل ولباسهای متفاوت جذب و عروسکی با طیف رنگ های صورتی و گاهی سفید – مشکی است.

رنگ صورتی نشانه  عشق مهربانی و آرامش است و هچنین شادابی و لطافت رابرای شما به همراه دارد.
ما در این مقاله به قصه  باربی و اینکه باربی از کجا وارد بازار شد وهمچنین  انواع مدل لباس باربی کوتاه تا لباس عروس دخترانه صورتی در استایل و سبک های متفاوت  باربی در انواع جنس های دوخت لباس باربی میپردازیم .

فیلم باربی ۲۰۲۳

فیلم باربی برگرفته شده از عروسک های شرکت متل است که پایین تر به آن اشاره می‌کنیم.

فیلم باربی 2023 ژانر ماجراجویی و کمدی و فانتزی دنیای صورتی است، که در اواخر تیر 1402 (20 جولای 2023) به کارگردانی گرتا گرویگ Greta gerwing  اکران شد که در دنیا سرو صدای زیادی به پاکرد و حسابی ترند شد و جز پر فروش ترین فیلمها در اولین ماه اکران خود شد. فیلم باربی کارجدید کمپانی  برداران وانر است،  درفیلم باربی مارگو رابی margot  نقش اول این فیلم است و رایان گاسلیگ Ryan gosling در نقش مرد (که به کن نامیده می شد)یفای نقش کرده است.

مارگوت رابی و لباس باربی

علاوه براین  مارگو رابی تهیه کنندگی  فیلم باربی را بر عهده داشت.
درحال حاضر به مناسبت اکران فیلم باربی پروفایل کارگردان و بازیگران این فیلم  وهچنین گوگل در زمان سرچ کلمه باربی  به رنگ صورتی درمیاید.

عروسک باربی :

خانم روث هندلر هنگامی که  دید دخترش باربارا علاقه ای به بازی با عروسک های نوزاد(در آن زمان عروسک ها به شکل کودک خردسال بودند ) خود  ندارد و عروسک های کاغذی خود رادر نقشهای  بزرگسالان میپندارد به شوهرش الیوت  که مدیر شرکت متل بود ایده ساخت عروسکی با اندام بزرگسال را داد.که قبول نکردند زیرا معتقد بود که والدین عروسکی که ظاهر زیبا و لوکس داشته باشد را برای کودکان خود نمی‌خرند.

سازنده عروسک باربی

روث هنگام سفر به اروپا  درسال ۱۹۵۶ سه عروسک آلمانی  بیلد لیلی را خرید  یکی از عروسک ها را به دخترش داد و دو تا عروسک دیگر را به شرکت شوهرش متل برد و براساس این عروسک ها باربی راطراحی کرد.

عروسک باربی برای نخستین بار با لباس شنا مشکی- سفید راه راه وبا مدل موی دم اسبی   در نهم ماه مارس سال ۱۹۵۹ در شهر نیویورک به نمایش و فروش  گذاشته شده بودکه فروش خیلی خوبی داشت.

عروسک باربی با لباس شنا سیاه سفید

شاید برایتان جالب  باشد باربی و کن بر خلاف سایر عروسک‌ها،  بیوگرافی و حتی شخصیت هم دارند.

نام اصلی باربی، باربارا  است( باربارا برگرفته شده از اسم دختر روث هندلر سازنده عروسک باربابی است) او در  آمریکا زندگی می‌کند. و کن ( برگرفته شده از پسر خانم روث هندلر کنت است)  کن دوست پسر باربی  است که اهل ویسکانسین و صاحب یک برند لباس به نام کن Ken است. کن در یک تبلیغ تلویزیونی با باربی آشناو علاقه‌مند می‌شود. همانند بازیگران هالیوود زندگی باربی و کن هم  پر از حاشیه است. رابطه‌ی کن و باربی  در سال ۲۰۰۴ دچار مشکل شد و از هم جدا شدند و در سال ۲۰۱۱  دوباره با هم  وارد رابطه شدند.

عروسک های باربی و کن را به اصطلاح   Fashion doll میگویند، که برای نمایش فشن های ترند روز مورده استفاده است.

باربی زارا

باربی زارا

برند معروف زارا نیز به مناسب اکران فیلم باربی مجموعه از لباس هاو اکسسوری ها و حتی  دکوراسیون های باربی را در نمایشگاه هایی موقت در نیویورک و پاریس  ارائه داده که الهام گرفته ازمدل لباس های باربی (لباس های کوتاه صورتی و سفید – مشکی) است.

مدل لباس باربی

مدل لباس باربی

استایل نقش اول فیلم باربی (مارگورابی ) که با  مدل لباس باربی کوتاه است ، از جذاب ترین مواردی است که در فیلم باربی شاهد آن هستیم.

تور تبلیغاتی کره جنوبی ( سئول)

مدل لباس باربی (مارگو)  در تورتبلیغاتی  کره جنوبی (در شهر سئول)  برگرفته از عروسک باربی قدیمی مربوط به ۱۹۸۵ بود. در این مراسم طرفدارن مارگو رابی با بردن کیکی زیبا که روی آن شمع صورتی  و تاج بود، او را سوپرایز کردند و تولدش  را جشن گرفتند. مارگو در این مراسم لباس، کیف، کفش، اکسسوری و موهای خود رانیز به سبک باربی درست کرده بود.  او در این جشن  با دو استایل معروف باربی  که هم برای شب وهم روز است، طرفدارانش را غافل گیر کرد. استایل اول او در این مراسم لباس دخترانه صورتی با بالاتنه ای پر زرق برق  از جنس لمه گلکسی با دامن توری از برند معروف  ورساچه بود.

 

لباس صورتی باربی

استایل دوم او که همه را شگفت زده کرد کت دامن صورتی و سفید از جنس ساتن آمریکایی با کلاه حصیری لبه دار سفید و نوار صورتی  به همراه کیف صورتیش بود.
او تلفن بیسیمی در دستش داشت که به خوبی حال هوای دهه هشتاد را به نمایش می گذاشت. همانطور که در تصویر فوق میبینید خوش ایستی این دوخت لباس باربی مربوط به آهار این جنس  پارچه  است، همچنین ترکیب دورنگ  صورتی و سفید  زیبایی لباس او را دو چندان کرده است.

کت دامن صورتی باربی

عکسبرداری  فیلم باربی در لس‌آنجلس

مارگو در مراسم عکسبرداری در لس آنجلس یک مدل لباس باربی کوتاه خال خالی سفید و صورتی پوشید. برای این مدل دوخت لباس باربی میتوانید از خانواده کتان نخ ( پوپلین) استفاده کنید.

 

لباس با پارچه کتان باربی

اکران فیلم باربی در لندن

در اولین مراسم اکران فیلم باربی در لندن که خبر ساز نیز شد، مارگو رابی پیراهن  اندامی صورتی رنگ بلندی از جنس  ساتن آمریکایی  و یا تافته با یقه دکلته به تن داشت. اکسسوری ها، دستکش وگردنبند چهار ردیفه مرواریدی او  زیبایی لباسش راچندین برابر میکرد. یقه قایقی این لباس از جنس تور به صورت تزئینی  به زیبایی لباس او افزوده شده بود که قابل جدا شدن است که از جذاب ترین ویژگی های این مدل لباس باربی بود.

لباس ساتن امریکایی باربی باربی و کن

 

یکی دیگر از مدل لباس باربی که مارگو در این فیلم به تن داشت، لباسی  اندامی طور، زیبا و براق از جنس پارچه پولکی است.  پارچه پولکی ضخامت کمی دارد و به دلیل درخشندگی این پارچه مناسب مجلس های رسمی است.

فرش قرمز فیلم باربی

یکی از تغییرات بزرگ فرش قرمز فیلم باربی که در مرکز شهر لس آنجلس برگزار شده، این بود که فرش همیشه تک رنگ آن اینبار به رنگ صورتی  برای ورود بازیگران ومهمانان  خود نمایی میکرد.

و مارگو رابی بر خلاف همیشه که لباس های باربی صورتی رنگ به تن میکرد با لباسی به رنگ مشکی به روی فرش صورتی ظاهر شد. پیراهن او مدل ماهی از جنس پارچه مجلسی کاردست که پایین آن  نیز با تور کار شده بود با   دستکش هایی  از جنس مخمل  که الهام گرفته از عروسک باربی ۱۹۶۰بود.

مهمان های مراسم فرش قرمز فیلم باربی

مهمان های فیلم باربی  به اندازه  خود ستاره های فیلم باربی چشمگیر بودند. از جمله مهمان های اکران  فیلم باربی وآ لیپا، بیلی آیلیش و نیکی میناژآمریکا فررا، تریکسی ماتل، عیسی رائه، مایکل سرا و سیمو لیو و… بودند.

فرش قرمز باربی

بیلی آیلیش

بیلی آیلیش برای مراسم فرش قرمز فیلم باربی در شهر لس‌آنجلس پیراهن مردانه  صورتی رنگ  از برند معروف و لوکس گوچی با شلوارمشکی گشاد از برند رف سیمونز و کتونی هایی بزرگ از برند ارل که با کرواتی صورتی رنگ استایل خود را کامل کرده بود . جوارب های صورتی و همچنین ژاکت او که حرف Bروی آن گلدوزی شده بود از جذاب ترین  بخش استایل اوست.
لاناجی لاکی استایلیست بیلی آیلیش در مراسم اکران فیلم باربی بود . برای این دوخت مدل لباس باربی درتن  بیلی آیلیش می‌توانید از نخ پنبه و تترون و لینن راهدار برای پیراهن مردانه  و برای شلوارش میتوانید از کتان  و همچنین از لینن استفاده کنید.

بیلی ایلیش در فرش قرمز باربی

لباس های دیگر مهمان ها نیزدر این مراسم از تم باربی دربودند. همانطور که در این مطلب بیان کردیم بد از اکران فیلم باربی ترند پترن طیف های رنگ صورتی با استایل و مدل های باربی حسابی معروف شد. و کالکشن های تلفیقی از فست فشن استایل و مدل لباس باربی با طیف رنگ صورتی وارد بازار شدند. اگر شماهم عاشق ترند های روز هستید و می خواهید همیشه به مد و استایل روز خرید کنید فقط کافيست سایت پارچه فروشی عاقبتی دنبال کنید. ما اینجا کمکتان میکنیم تاهمیشه بهترینها را داشته باشید.

7 نظر در “پارچه لباس های فیلم باربی از چه جنسی هستند؟+تصاویر

  1. مینا گفت:

    خیلی مقاله خوب و تکمیلی بود، واقعا از خوندنش لذت بردم
    مرسی از پارچه عاقبتی بابت این مقاله ❤️

  2. سارا گفت:

    چه قدر جالب بود، دقیقا مثل قصه های زمان بچگیامون بود، از این مدل داستانهای واقعی زیاد برامون بزارید

  3. زهره نجف زاده گفت:

    خیلی خیلی عالی بود یاد بچگیهام افتادم ممنون از مجموعه عاقبتی

  4. فاطمه علمدار گفت:

    واااااای عالی بود
    ممنون بابت این داستان قشنگ

  5. محبوبه رمضانی گفت:

    خیلی جالب بود برام که شخصیت هاش واقعی بودن و هستن😍

  6. پریا گفت:

    جالب بود 🌸❤️

  7. مرتضوی گفت:

    بسیار جالب بود دقیقا همه چی جامع و گزیده گفته شده بود ممنون از گردآوری مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *