نکته

پارچه حراجی فروشگاه عاقبتی

انتخاب پارچه

انتخاب پارچه مناسب و البته به قیمت خوب  یکی از دغدغه ‌های همیشگی بسیاری از کسانی است که به پوشش خود اهمیت زیادی می دهند. همیشه انتخاب پارچه خوب که پارچه حراجی هم باشد و دوخت آن به صرفه باشد، مخصوصا برای بانوان کار آسانی نبوده است. در انتخاب نوع پارچه باید دقت بسیاری به خرج دهید. بعضی از پارچه های براق، برخی مات و برخی هم نرم و لَختی هستند که به حسب نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین ممکن است برخی سفت و آهاردار باشند و برخی دیگر، لطیف و ملایم. بنابراین مدل‌ های متفاوت پارچه ‌ها با جنس ‌های متفاوت، برای یک موارد خاص مناسب هستند. در هر صورت فروشگاه عاقبتی کار شما را برای انتخاب انواع پارچه مشهد راحت کرده و انواع پارچه‌ حراجی را در اختیار شما قرار داده است.

انواع پارچه

پارچه حراجی

از جمله خدماتی که فروشگاه عاقبتی مشهد ارائه می دهد، عرضه انواع پارچه حراجی می باشد.

شاید وقتی پای کلمه حراج به میان می آید بسیاری از مشتریان فکرشان به سمت جنس های کم ارزش و کم کیفیت برود. اما در فروشگاه عاقبتی قضیه فرق می کند. در فروشگاه عاقبتی برای رفاه حال مشتریان، انواع پارچه حراجی با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شود. البته که در فروشگاه عاقبتی به بهانه و نام حراج هرگز کیفیت پارچه مشهد فدای قیمت نخواهد شد.

شما می توانید چه به صورت حضوری و چه اینترنتی و حتی از طریق سفارش تلفنی انواع پارچه درخواستی خود را به صورت حراج و با قیمت پایین و کیفیت بالا تهیه کنید.

پارچه های مجلسی، انواع پارچه های پرده ای، مبلی، ملحفه و … به صورت حراج در فروشگاه عاقبتی به عنوان پارچه حراجی عرضه می شود. در ذیل یکی از انواع پارچه حراجی فروشگاه عاقبتی به صورت مختصر معرفی می شود.

کچه

کچه از انواع پارچه های محسوب می شود که خاصیت کشسانی کمی دارد. چروک ناپذیری، عدم آبرفت و اتو رفت و نیز ضخامت متوسط از دیگر خصوصیات آن است. شما می توانید انواع مختلف کچه  کالباسی، قرمز، یاسی، زرد و… را در پارچه حراجی فروشگاه عاقبتی خریداری نمایید.

در مورد کچه بیشتر بدانید:

کچه بیشتر برای تولید انواع پالتو (مردانه و زنانه) و محصولات زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگام شست و شوی پارچه با جنس کچه یادتان باشد تا حد امکان از آب ولرم استفاده شود.

هنگام شست و شو نیازی به فشردن و چلاندن زیاد نیست

بهتر است با دست شسته شود و از ماشین لباسشویی استفاده نگردد.

هنگام اتو کردن بین اتو و لباس، حتما یک پارچه مرطوب قرار دهید.

و در پایان: می توانید با مراجعه به فروشگاه عاقبتی هر کدام از انواع پارچه هایی را که دوست دارید انتخاب کنید.

همچنین می توانید با تماس تلفنی اطلاعات بیشتری در زمینه نحوه خرید از ما کسب نمایید.

ارسال هدیه ویژه ارسال رایگان کالا، تضمین اصالت و پرداخت امن از جمله خدماتی است که در فروشگاه پارچه عاقبتی وجود دارد.

در ادامه این مطلب شما را با چند نوع پارچه مجلسی آشنا می‌ کنیم:

پارچه مجلسی

پارچه مجلسی از انواع پر طرفدار پارچه مخصوصا برای بانوان به حساب می آید.  در واقع پارچه مجلسی همان مورد اصلی برای داشتن یک لباس مجلسی شیک و شایسته است. البته برای دوخت لباس مجلسی گاهی می توان از ترکیب مختلف پارچه ها استفاده کرد. مثلا می توان برای ایجاد فرم، از نوع پارچه های سفت و برای روکش از پارچه های نرم تر استفاده می شود، تا ظاهر لطیف تری پیدا کند. نوع بدن نیز در تعیین نوع پارچه بسیار مهم است. خلاصه دوخت یک لباس مجلس مقدمات و تمهیدات خاص خودش را دارد. در هر صورت شما می توانید با مطالعه اطلاعات ذیل و مراجعه حضوری یا اینترنتی به فروشگاه پارچه عاقبتی و حتی به صورت تلفنی پارچه دلخواه خود را انتخاب و سفارش دهید.

آدرس ما مشهد، خراسان رضوی، مشهد، منطقه ۱۱، بین وکیل آباد ۱۵ و ۱۷، بزرگراه وکیل آباد

تلفن: ۰۵۱۳۶۰۱۱۸۱۵

انواع پارچه های مجلسی

انواع پارچه های مجلسی همانطور که در بالا عنوان شد، بسیار متفاوت است که در ذیل به برخی از آنها به صورت کاملا مختصر اشاره می شود:

  • پارچه مجلسی شانتون

اگر طرفدار پارچه شیک و درجه یک هستید آن را به خاطر بسپارید. پارچه مجلسی شانتون، کاربردهای مختلفی دارد. لباس عروس، لباس شب، حتی کت و شلوار و جلیقه از موارد استفاده این پارچه است. پارچه مجلسی شانتون جزء پارچه هایی است که جنسیت ندارد و برای تولید لباس مجلسی مردانه و زنانه به کار می رود.

  • پارچه مجلسی تافته

پارچه مجلسی تافته، در نگاه اول بسیار شبیه ساتن است. تافته جدا بافته ای که درخشش کمی دارد و بسیار صاف و سبک است. دامن های پرنسسی پف و لباس های مجلسی از موارد استفاده آن است. تافته پارچه ای مخصوص است که حس فوق العاده ای به بانوانی می دهد که در لباسشان از آن استفاده می کنند.

  • مخمل

نمی شود از پارچه مجلسی نام برد و مخمل را فراموش کرد. پارچه نام آشنای محکم و لوکس که به خاطر ضخامتش، بیشتر در  زمستان استفاده می شود. البته با توجه به سلیقه می توان حتی برای لباس شب هم از آن استفاده کرد.

  • پارچه مجلسی لمه

پارچه مجلسی لمه ممکن است کمتر مورد استفاده قرار گیرد، ولی از پارچه مجلسی که الیاف طلا و نقره بر آن تابانده می شود، نمیشود به آسانی گذشت. لباس رقص، تئاتر و حتی لباس شب از جمله موارد استفاده پارچه مجلسی لمه است. می توان گفت پارچه مجلسی لمه نیز بیشتر مخصوص بانوان است تا آقایان.

  • ابریشم

داشت یادمان می رفت. پارچه مجلسی ابریشم، شاید پارچه ای مخصوص تجمل گرایان باشد، اما از قدیم گفته اند: هیچ گرانی بی حکمت نیست. ظرافت، نرمی، استحکام، دوام و از همه مهمتر قدمت و اصالت از خصوصیات بارز این پارچه سطح بالاست. لباس مجلسی ابریشمی از لباس های محبوب بانوان به حساب می آید.

پارچه ابریشمی

  • پارچه مجلسی ژورژت

این پارچه مجلسی هم به نوعی پارچه ابریشمی به حساب می آید، اما نه ابریشم طبیعی. از پارچه مجلسی ژورژت با جنس ابریشم مصنوعی برای دوخت انواع لباس مجلسی، لباس عروس، لباس شب و برش های مختلف استفاده می شود. کاربرد فراوان آن باعث شده تا ژورژت، پارچه همه کاره لقب بگیرد. وزن سبک و شفافیت خاص آن طرفدارانش را به خود جذب می کند.

پارچه مجلسی ژورژت

اگر به دنبال خرید پارچه با قیمت مناسب، برای دوخت انواع لباس هستید، پارچه حراجی عاقبتی را از دست ندهید. یادتان باشد پارچه مشهد را با فروشگاه عاقبتی می شناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *